První cvičení na míči

Spousta lidí se rozhodne pro cvičení na míči, jelikož jsou líní jít si zacvičit třeba do posilovny a nebo do nějakého jiného fitness střediska. Rozhodně nelze od cvičení tohoto typu očekávat žádné zázraky z hlediska úbytku váhy, ale rozhodně byste se pohybu na míči neměli bránit. Mírně problematické bývají u cvičení na míči zejména začátky. Popravdě řečeno, začátky s každým sportem jsou do jisté míry problematické. Když tedy budete na míč usedat poprvé, čiňte tak velmi opatrně a hlavně pomalu. Míč vám v takovém případě neujede a nedojde k nepříjemným pádům a následným úrazům. Párkrát by se potom cvičící měl zhoupnout a vyzkoušet si, čeho je míč na povrchu schopen. Stability byste měli dosáhnout záhy, jelikož se nejedná o náročné cvičení a i méně pohybliví lidé jsou schopni balancovat na míči velmi dobře.

Rozhodli jste se cvičit? Zkuste naše cviky na pas

Úplným začátečníkům se také doporučuje míč méně nafouknout, čímž se dosáhne primárně jeho větší stability. Je tomu tak proto, že se do míče poměrně slušně zaboříte. Naopak hodně nafoukaný míč svůj tvar změní minimálním způsobem, atak je jeho stabilita mnohem menší. Efektivita cvičebních míčů je maximální, jelikož jejich služeb využívají lidé v mnoha různých oborech. Rozhodně při cvičení tohoto typu nezáleží na věku cvičícího jedince. Na míč se klidně mohou posadit také důchodci, kteří jsou alespoň trochu ohební. Cvičení na míči pro ně bude představovat perfektní šanci, jak se pohybovat a udržovat si tělesnou i duševní svěžest. Díky cvičení na míči mohou lidé mnohým problémům také předejít. Na mysli máme hlavně bolesti zad a páteře. Správná velikost míče by měla být volena dle délky paže. Jedná se konkrétně o vzdálenost mezi ramenem a konečky prstů. Při sedu musí úhly mezi tělem a stehenní kostí a mezi kostí holenní a stehenní svírat tupý úhel. Správnému průměru míče rozhodně věnujte dostatečnou pozornost, aby bylo cvičení na míči plně efektivní.

3 Responses to “První cvičení na míči”

  1. admin Says:

    Po úraze mi bylo cvičení na míči doporučeno mou lékařkou. Používal jsem také gel proti bolesti a léčení proběhlo mnohem snadněji.

  2. admin Says:

    Také jsem měl stejné doporučení, ale docela mi pomohla bandáž .

  3. admin Says:

    Kromě cvičení na míči lze k posilování využít i různé balanční pomůcky

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.