Cviky na páteř

Jako nejideálnější cviky na páteř se jeví cvičení na míči, neboť jeho správné provedení je schopno pomoci lidem s těmito problémy a to hned v několika ohledech. Pokud trpíte bolestmi jakékoliv části těla, potom je toto cvičení doslova ideální pro omezení bolestivosti. V první řadě se jedná o bolesti páteře. K tomuto cvičení je potom ještě zapotřebí nějaké doplňkové cvičení, například pomalá jóga.  K té je ale zapotřebí zase kvalitní cvičební podložka.

A kde je možné tedy sehnat opravdu kvalitní, zmiňované cvičební pomůcky? Je to velmi jednoduché. Podívejte se na webové stránky http://rehasport.cz, které jsou věnované právě tomuto problému. Najdete zde pouze vysoce kvalitní věci, jako jsou nejenom zmiňované podložky, či míče, ale i naprosto vynikající tejpy.

Cviky na boky naleznete na našem webu.

Kinesio tape se řadí mezi tyto skvělé pomocníky, fixující poraněné místo. Ty jsou velice hojně využívány především vrcholovými sportovci a olympioniky. Jedná se o vysoce adhezní a elastické bavlněné pásy, tolik podobné svými vlastnostmi lidské kůži, které byly vyvinuty japonským chiropraktikem Kenzo Kasem koncem sedmdesátých let minulého století. Od té doby prošly obrovským vývojem. V poslední době jsou využívány také v oblasti masérství a fyzioterapie.

2 Responses to “Cviky na páteř”

  1. admin Says:

    Kvalitné podložky na cvičenie sú základ, rovnako tak kvalitný loptu na cvičenie. Milujem cvičenie na lopte, vždy som mala nekvalitné loptu, ktorý po čase praskol. Pred nejakou dobou som si ho kúpila u rehasport.sk a som úplne spokojná.

  2. admin Says:

    Cvičení na míči je proti bolesti zad skutečně výborné a účinné. Do práce jsem si dovezla také míč a vyměnila jej za kancelářskou židli, čímž si je v průběhu pracovní doby neustále procvičuji a zpevňuji a zlepšení je znát.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.